Erollisi Marr - The Nameless

Go Back   Erollisi Marr - The Nameless > EverQuest > Chit-Chat Lounge


Reply
 
Add/Share Add/Share Thread Tools Display Modes
Old 11-07-2002, 06:28 PM   #1
Alethia/Celoria
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Sooooo not in EQ
Posts: 20
Send a message via AIM to Alethia/Celoria
Default Elan, Kogumpa and Neoraven

If you have AIM add me to it; Celoria TaMire.
If you don't, /smacks Kog and Neo, GIT EET! And then add me to it.

Then do the obvious and MESSAGE ME! Damn, do I have to hold your hand too? *glare*

*HUGS*
Alethia/Celoria is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 06:31 PM   #2
Terek
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Georgia
Posts: 3
Default k

Kog and Neo never even read the old boards but I'll pass the message along.

maybe...
Terek is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 06:46 PM   #3
Elan Cendran
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Georgia
Posts: 124
Send a message via MSN to Elan Cendran
People still use AIM?

/boggle

Adding you anyway, even though MSN > AIM

:P

I'll tell Keurgs and Kog if Terky don't.

EDIT: AIM is EMan4177
Elan Cendran is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 07:04 PM   #4
Dwarkarn
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: de_dust2.bsp
Posts: 1,172
I have never understood why people use AIM over MSN. It's prolly coz I use MSN and they don't want to talk to me :P
Dwarkarn is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 07:15 PM   #5
Alethia/Celoria
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Sooooo not in EQ
Posts: 20
Send a message via AIM to Alethia/Celoria
Because AIM doesn't throw a bunch of crap on my machine when I open it like MSN does. It also doesn't insist I put the fooker on my start up menu every time I open it like MSN does.
/rude MSN

Otherwise, yeah I would use MSN over AIM.
Alethia/Celoria is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 07:17 PM   #6
Dwarkarn
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: de_dust2.bsp
Posts: 1,172
I still think its coz you dont want to talk to me :P
Dwarkarn is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 07:57 PM   #7
Alethia/Celoria
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Sooooo not in EQ
Posts: 20
Send a message via AIM to Alethia/Celoria
Alright mister man you win but I STILL ain't gonna like it. When Ulu starts bitchin about it putting crap in the start up its on YOU!

alethia_tamire@yahoo.com ADD ME before I change my mind!
Alethia/Celoria is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 08:17 PM   #8
Maximus Faticus
Registered User
 
Maximus Faticus's Avatar
 
Join Date: Nov 2002
Location: Raleigh, NC
Posts: 1,291
You should get Trillian, then you can use em all.
__________________
My Music
Maximus Faticus is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 08:19 PM   #9
Nire
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Canada eh?
Posts: 727
Send a message via AIM to Nire Send a message via MSN to Nire
Default waaa

I use Trillian,

AIM, MSN, IRC, Yahoo chat, ICQ all in one app with no ads!
Nire is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 08:22 PM   #10
Elan Cendran
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Georgia
Posts: 124
Send a message via MSN to Elan Cendran
I told her to get Trillian, been having trouble with mine tho, it won't let me do file transfers, keeps saying there is something wrong with the directory I have it set to put stuff I get in, it asks me to choose a new directory and I do and it still doesn't work.

/shrug

Other than that it works fine for me.
Elan Cendran is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 09:02 PM   #11
Alethia/Celoria
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Sooooo not in EQ
Posts: 20
Send a message via AIM to Alethia/Celoria
Do you have any idea how long that thing would take to DL with my connection? how long ANYTHING takes to DL with my crappy arse connection? Just surfing these boards takes at LEAST half a minute per page to open.
Alethia/Celoria is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 09:32 PM   #12
Elan Cendran
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Georgia
Posts: 124
Send a message via MSN to Elan Cendran
http://www.trillian.cc/trillian/download.html

2 megabytes, shouldn't be that bad.
Elan Cendran is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 09:49 PM   #13
Alethia/Celoria
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Sooooo not in EQ
Posts: 20
Send a message via AIM to Alethia/Celoria
Default DWARK!

*taps her foot* WELL?!?!?!?! Money where mouth is.

<-----waaaaaaiiiiiiiiiiiiiting
Alethia/Celoria is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 09:54 PM   #14
Dwarkarn
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: de_dust2.bsp
Posts: 1,172
Default Re: DWARK!

Originally posted by Alethia/Celoria
*taps her foot* WELL?!?!?!?! Money where mouth is.

<-----waaaaaaiiiiiiiiiiiiiting
Patience is a virtue woman!

You're added
Dwarkarn is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 10:01 PM   #15
Razer Zedge
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Canada, eh?
Posts: 162
Send a message via AIM to Razer Zedge Send a message via Yahoo to Razer Zedge
Because AIM doesn't throw a bunch of crap on my machine when I open it like MSN does. It also doesn't insist I put the fooker on my start up menu every time I open it like MSN does.
/rude MSN

Otherwise, yeah I would use MSN over AIM.
Mine doesn't do any of that. :P All it does is add an icon to my systray (where the time in the corner is shown) when I run it. I prefer that to having the program open and using up all my valuable taskbar real-estate when I am not using it.
__________________
Razer Zedge 65 Assassin
Razer Zedge is offline   Reply With Quote
Old 11-07-2002, 11:54 PM   #16
Ulujain
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: La La Land
Posts: 1,930
Wow, my wife has 11 posts here already!

ICQ > all
Ulujain is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 08:33 PM.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.