Erollisi Marr - The Nameless

Go Back   Erollisi Marr - The Nameless > EverQuest > Chit-Chat Lounge


Reply
 
Add/Share Add/Share Thread Tools Display Modes
Old 07-09-2005, 10:38 PM   #1
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
Default I'm Back, well I think..

Dunno who's still around, but yesterday I re-activated my account after a nice long break. Just wanted to say hi to whoever is still out there and shoot me a tell in game sometimes
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2005, 01:04 AM   #2
Reigna
Registered User
 
Join Date: May 2005
Location: O'Fallon, MO
Posts: 55
Send a message via AIM to Reigna Send a message via MSN to Reigna Send a message via Yahoo to Reigna
Not that we ever met, but we have just recently returning to EQ in common. How long were you off the game?

Welcome back!
Reigna is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2005, 06:56 AM   #3
Noprobs
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 224
Hi Drag, wb matey

Nop)
Noprobs is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2005, 09:03 AM   #4
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
Wow Noppers! theres a name I not seen in a while! lol How ya been bro? Desh tells me he's with ya in game right now lol! Then I see this here. Glad to see your back around! Will have to shoot ya a tell in game for sure!

Reigna, not sure exactly how long it was lol, but at least a 6 month'ish break Kinda wierd being back after all this time, but been easy enough to pick up where I left off so far. Just need 1 solid chain pullin group and I should be back up to par lol.
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2005, 09:21 AM   #5
Qris
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Southern California
Posts: 239
Send a message via AIM to Qris
Hey Drag, good to see you back

Conqueror Qris Erastis
70 Vanquisher
Qris is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2005, 09:34 AM   #6
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
Qris! Sup buddy!?? You still playin also? Damn more than I figured are still around lol! Just might stay after all
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2005, 09:52 AM   #7
BanishofInnoruuk
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 103
Drat!

We were just starting to get rid of all those damn Pally's. AND ONE CAME BACK !

Welcome back Drag

Banish Dsoul
BanishofInnoruuk is offline   Reply With Quote
Old 07-10-2005, 02:35 PM   #8
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
Hehe, the battle against faith and light will never die Banish

Was nice seeing you online again the other day, look forward to seeing you again soon.
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Old 07-13-2005, 10:32 PM   #9
Eldrynn
Registered User
 
Join Date: Dec 2003
Location: San Diego, CA
Posts: 316
Send a message via MSN to Eldrynn
I'm back after a 7 month break. Heh, this crack really keeps people going . =)
__________________
Earthkeeper Eldrynnx Kindbud - Stormcaller of Karana
Shards of Time
Saryrn

And with her panties pulled taut across the crotch, it looked like a car had run over Chewbacca.
Eldrynn is offline   Reply With Quote
Old 07-15-2005, 05:03 PM   #10
Gravdiger
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Fay, NC
Posts: 716
Send a message via AIM to Gravdiger
Welcome back Dragoonslair
__________________
Gravdiger Soulstealer (28 Dark Elf Monk) (Vanguard Shidreth Server) (Ring of Destiny)
Gravdiger SoulStealer (70th Season Vanquisher) (Fully Retired)
Elbryian Soulstealer (70th Season Cleric) (Fully Retired)
Fuuman Isgravsbot (70th Season Shaman) (Fully Retired)
Gravdiger is offline   Reply With Quote
Old 07-16-2005, 08:28 AM   #11
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
Hey Grav! U still around bro? shoot me a tell in game sometime! Sucks not knowing everyone in game anymore lol, for the first time in almost 2 years I sat lfg for more than an hr and actually camped from boredom the other day! lol
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Old 07-17-2005, 06:08 PM   #12
Gravdiger
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Fay, NC
Posts: 716
Send a message via AIM to Gravdiger
Yeah still around slightly

Right now, playing very little when I can find time in between school and work.

Not been on in about a week, but probally play some tomorrow morning before work.

Unless Xbox sucks me in again
__________________
Gravdiger Soulstealer (28 Dark Elf Monk) (Vanguard Shidreth Server) (Ring of Destiny)
Gravdiger SoulStealer (70th Season Vanquisher) (Fully Retired)
Elbryian Soulstealer (70th Season Cleric) (Fully Retired)
Fuuman Isgravsbot (70th Season Shaman) (Fully Retired)
Gravdiger is offline   Reply With Quote
Old 07-19-2005, 05:48 PM   #13
Ladwenae
Registered User
 
Join Date: Apr 2003
Location: Denmark
Posts: 97
Heya goon

Hope all is well, and good to hear your still around.
__________________
Ladwenae
Now hunting on AB
Ladwenae is offline   Reply With Quote
Old 07-20-2005, 08:55 PM   #14
Handrailbmx
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 89
DUDE GOON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Do you remember me? Rarth's friend. I havent played in over a year or more and i decided that because WoW is to goddamn easy i woudl come back to EQ. I should be back in game within a few days... Hit me up with an email at Handrailbmx@gmail.com <3 Emomack a.k.a Ezzenka
__________________
Emomack Fest
Handrailbmx is offline   Reply With Quote
Old 07-22-2005, 04:14 PM   #15
rarth
Registered User
 
Join Date: Jan 2003
Posts: 18
you gash damn newb il do whatever i want gash
rarth is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2005, 02:21 PM   #16
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
Rarth ya newb! whatcha been up to bro? Drop me an e-mail some time... think I lost ur e-mail addy.

And course I remember ya.. as Ezzenka anyways :P Looks like I am back for now, look for me in game and send me a tell sometime.. should meet up and go blast some mobs together
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Old 08-02-2005, 09:06 PM   #17
Handrailbmx
Registered User
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 89
dude i work 1am-7am like everday but i should be able to get on during the weekends. what time's do you play?
__________________
Emomack Fest
Handrailbmx is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2005, 05:22 AM   #18
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
dunno... evenings during the week (est like 6-11)
then weekends depends whats going on Would be same times as u though am on est again.
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Old 08-05-2005, 03:58 PM   #19
The Earth Keeper
Senior Member
 
Join Date: Nov 2002
Location: Nope
Posts: 317
Send a message via ICQ to The Earth Keeper Send a message via AIM to The Earth Keeper Send a message via MSN to The Earth Keeper Send a message via Yahoo to The Earth Keeper
Banish you dirty whore.

I am going to come backjust to stomp a mud hole in you.
__________________
CromBattleAxe The Earth Keeper
The Earth Keeper is offline   Reply With Quote
Old 08-08-2005, 03:31 PM   #20
Aelain
Stop that rhyming!
 
Join Date: Apr 2003
Location: Beaumont, TX
Posts: 253
Send a message via AIM to Aelain
I guess I should check these boards more often. There is sometimes actually some good news!

Good to see you again, Goon. You may remember me as Kerney the rogue; Aelain is my main, now, though I am gearing up Kerney in the bazaar to play him more often.

I'll look for you in game.
__________________
Aelain, wizard
<Triune>
Aelain is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 05:32 AM   #21
Kogur
Phatty!
 
Join Date: Nov 2002
Posts: 689
Dragoon!?

Hey bud leemme know when you're gunna be on and I'll log in my monk to talk to ya. I don't play him much, but if I could get a semi-regular crew together I might log in to farm/exp a little. I been playin EQ2 some (I hate that damn roommate of mine, I swore I'd never play EQ2 but he bought it and asked me to play it with him) but it doesn't have near the involvement and excitement of EQ1 even now.
__________________
Kogurr Kindsoull
40 Drakken Warrior
Kogur is offline   Reply With Quote
Old 08-09-2005, 09:26 AM   #22
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
Glad to see there are still a few people I remember kicking around Course I remember ya Aelain, although you are correct many more memories with your rogue lol, but I also remember when you made the switch of mains.

Kogur, hard to say exactly when I will be in game lol... I can tell you however when I am not in game :P Work Mon-Friday 8-4 get home around 5. Will usually be on in the evenings from 5-11pm and from time to time on weekends late morning/early afternoon then late night after the bars from time to time as well lol.

I have not tried eq2 or WoW yet.... Nor do I plan to try either of them. The last thing I want right now is to get sucked into another MMORPG. 1 is enough, and bad enough I got sucked back in lol. Looks like I am back for good (however long that ends up being) and I look forward to talking to you guys in game. Gimme a shout.. still playin the same toon and from time to time u might catch me on my baby wizzy (33 now) Azlaar. Although seems less and less often now that I am guilded and have people to talk to, group with, and raid with again
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Old 08-14-2005, 09:37 PM   #23
belgerrigmore
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 14
hey goon good to see ya back and playing, dont let deshane drag you too low *coughs*
__________________
mana burning meh self since 2002
recuritment officer for Raging Fury http://www.lavanet.no/rf/
belgerrigmore is offline   Reply With Quote
Old 08-16-2005, 03:39 AM   #24
Camien Ta`Mire
Registered User
 
Join Date: Nov 2002
Location: Reidsville, GA
Posts: 879
Send a message via AIM to Camien Ta`Mire Send a message via MSN to Camien Ta`Mire Send a message via Yahoo to Camien Ta`Mire
Just hope your luck is better than mine....came back finally after a 2 year break, and then my computer goes nuts. It's still not fixed. Awaiting the arrival of a new hard drive and bootable copy of Win XP before I expect to be able to get my computer working again. *sigh*.

Sup Kogur?
__________________
High Priest Camien Ta`Mire
Nightblade Mukal Ta`Mire
Grand Occultist Dekayd Ta`Mire
Valiant Milander Truewield
Ne Cede Malice
Previously: GreyLords, Knights of Virtue, Radiant Eclipse/Caelestis Ignis

(Insert witty saying here.)
Camien Ta`Mire is offline   Reply With Quote
Old 08-17-2005, 06:26 PM   #25
Dragoonslair
Registered User
 
Join Date: Dec 2002
Posts: 245
BELG!! Shit dude! not heard from you in a long time! Send me a PM with ur e-mail or whatever, we should keep in touch more

Camien I remember seein ya around when I was playing before Glad to hear ur comin back also... Sucks about the computer though.. mabey it's a sign? LOL I'm back for good, for now, well whenever I can sign in again, been pretty busy lately on top of other stressful situations makes it hard to play a game on the computer.

Funny how a nice long break from the game, then coming back, makes it all seem exciting again somehow.. Guess it's like watching a good movie a year later or something.
Dragoonslair is offline   Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 03:00 PM.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.