Erollisi Marr - The Nameless

Go Back   Erollisi Marr - The Nameless > NON EQ Stuff (Real life, other games, etc.) > Funny Stuff


Reply
 
Add/Share Add/Share Thread Tools Display Modes
Old 03-28-2002, 02:12 AM   #1
Celoria
Guest
 
Posts: n/a
Default Chatroom reality (The Parlor)


Was checking out the FV boards and ran across this short. Its funny and sobering all at once. LOL Enjoy *^_^*

EDIT: WOOT! They may have removed it from the site but Grankhul(from FV) told us the way to fix it and still be able to see the short! Woohoo! /cheer Grankhul.. Here is the copy and paste of his instructions. It really does work and what's bonus is you'll have a 1kb gateway to the short on your computer for as long as you want it there or as long as they keep it at that main addy.

Create a new file called whatever.text

Open that file up in notepad and paste the following,



<ASX version = "3.0">



<Title>The Parlor</Title>
<Entry><Ref href = "mms://a1275.m.akastream.net/7/1275/6955/3c8cf24a/rshort.download.akamai.com/1589/windows/t/the_parlor_x_dsl.wmv" /></Entry>


</asx>



Then goto "save as" and make a new file called whatever.asx

Open the new file ("whatever.asx") and watch the movie.



  Reply With Quote
Old 03-28-2002, 03:19 AM   #2
Nurbus
Guest
 
Posts: n/a

Ummmm ...... LOL!!!!
  Reply With Quote
Old 03-28-2002, 06:34 AM   #3
Holyfeet
Guest
 
Posts: n/a

That was great LOL espically the ending if you watch this you gotta watch the whole thing, the ending is what gets you
  Reply With Quote
Old 03-28-2002, 11:22 AM   #4
Aishen
Guest
 
Posts: n/a

HHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHHAA!
  Reply With Quote
Old 03-28-2002, 11:59 AM   #5
Igota
Guest
 
Posts: n/a

OMFG!

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Oh... oh god.... that was a riot!
  Reply With Quote
Old 03-28-2002, 01:16 PM   #6
AzulMininec
Guest
 
Posts: n/a

Genius....pure genius
  Reply With Quote
Old 03-28-2002, 09:59 PM   #7
kimberfly9
Guest
 
Posts: n/a

OMFG! That was awesome. I totally didn't see the end coming. heheh

/tear awwww !!! <can't say more or I'd give it away>
  Reply With Quote
Old 03-28-2002, 11:25 PM   #8
AdroitCelerity
Guest
 
Posts: n/a

lol ; )
  Reply With Quote
Old 03-29-2002, 05:06 AM   #9
DracomIH
Guest
 
Posts: n/a

that's good stuff, hahaha
  Reply With Quote
Old 03-29-2002, 05:31 AM   #10
Ziktiny
Guest
 
Posts: n/a

Pretty dang funny stuff.
  Reply With Quote
Old 03-30-2002, 08:55 PM   #11
Kindelin
Guest
 
Posts: n/a

how you save it as asx
  Reply With Quote
Old 03-30-2002, 11:24 PM   #12
Mdar kelf
Guest
 
Posts: n/a

Filetype = all..

whatever.asx
  Reply With Quote
Old 03-31-2002, 09:27 AM   #13
Fenrin
Guest
 
Posts: n/a

It won't work for me. Can someone post simple instructions?
  Reply With Quote
Old 03-31-2002, 08:21 PM   #14
phlly99
Guest
 
Posts: n/a
Default hey igota,


Wasnt slappy sue based on a true story of your life? <img src=http://www.ezboard.com/intl/aenglish/images/emoticons/embarassed.gif ALT="">

Good @#%$ cel... really unexpected.

Rayndor
  Reply With Quote
Old 03-31-2002, 09:39 PM   #15
Igota
Guest
 
Posts: n/a
Default Re: hey igota,


Well, you would know all about that wouldn’t you Skater?
  Reply With Quote
Old 04-01-2002, 01:48 AM   #16
Seelendieb
Guest
 
Posts: n/a

Why easy when ya can make it complicated...
For those who just wanna open the browser:

a1275.m.akastream.net/7/1..._x_dsl.wmv

this should do it

Sage Seelendieb Soultaker
Warlock

  Reply With Quote
Old 04-05-2002, 05:01 PM   #17
Kelieria Souldance
Guest
 
Posts: n/a

OMFG Igota!! HAHAHAH!
  Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is Off
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -8. The time now is 01:12 PM.


Powered by: vBulletin. Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.